На Каховській ГЕС завершується капітальний ремонт мостового крану машинної зали

На Каховської ГЕС завершуються роботи з капітального ремонту системи пересування мостового крану машинної зали, а саме заміни 16 ходових коліс, повідомляє пресслужба станції.

«Капітальний ремонт коліс крану обумовлено значним зносом їх реборд*. Кран експлуатується більше 60 років і така заміна дуже важлива для подальшої безпечної експлуатації крану, який відіграє важливу роль під час реконструкції і проведення ремонтних робіт на гідроагрегатах», — говорить головний інженер Станіслав Макаров.

Варто зазначити, що в машинній залі Каховської ГЕС встановлено і експлуатується 2 електричних мостових крани вантажопідйомністю 250/30 т . Ці крани найбільші на станції і слугують для підйому та переміщення вантажів, деталей і вузлів основного і допоміжного обладнання, розташованого в машинній залі на всіх доступних відмітках при проведенні монтажних та демонтажних робіт. Наприклад,  за допомогою двох кранів і траверси виконується підйом ротору генератору в зборі вагою 470 т.

«На Каховській ГЕС встановлено і експлуатується 7 кранів: 4 козлові, на водозливній греблі і щитовій стіні, 2 в машинній залі і 1 під автодорожнім мостом – всі вони, з встановленою періодичністю, проходять повне і часткове обстеження фахівцями спеціалізованих підприємств, що мають відповідну ліцензію. Кран — це складний механізм, тому надійність і безвідмовність його роботи є запорукою виробничої безпеки», — розповідає майстер турбінного цеху Євген Воробйов.

Кілька цікавих фактів:

Ширина колії крану – 20 м.

Довжина ділянки шляху крану – 190 м.

Вага самого крану – 201,2 т.

Швидкість його пересування – 18 м/хв.

*Реборд — виступаюча частина колеса, що запобігає бічному переміщенню колеса при його русі по рейках

Джерело

125 просмотров