Реклама

«Симетрія Плюс» — 5 років професійного сервісу

17 вересня компанія «Симетрія Плюс» відсвяткувала свою 5-ту річницю.
За цей час компанія як сервіс-провайдер на ринку підтримки допоміжних бізнес-процесів показує стабільне, динамічне зростання всіх своїх показників — від прибутку до кількості співробітників. На сьогодні відкрито три офіси у таких містах, як Каховка, Львів і Київ. До кінця поточного року планується відкрити офіси в Одесі, Харкові, Дніпрі.

Лідер на ринку бізнес-послуг

«Симетрія Плюс» спрямовує свою діяльність на полегшення ведення бізнесу клієнтів: консультативну підтримку, послуги фінансового менеджменту, підбір персоналу, в тому числі — надання бухгалтерських та юридичних послуг, кадрове діловодство, ІТ-підтримку та митно-брокерське обслуговування. «Симетрія Плюс» прагне стати провідною компанією у сфері надання послуг для розвитку та підтримки бізнесу як на території України, так і за її межами. Її клієнтами є великі виробничі компанії, яким потрібен високоякісний сервіс в режимі 24/7, і невеликі підприємства та ФОП, зацікавлені у перевірених рішеннях і гарантованому результаті. Для досягнення поставленої мети компанія докладає усі зусилля шляхом безперервного розвитку, визначення потреб клієнтів та системного підходу в організації своєї роботи.
Чому клієнти обирають компанію «Симетрія Плюс»? Бо вона має істотні переваги:
— 5 років успішної роботи на ринку аутсорсингових послуг з річним оборотом 15 мільйонів гривень від успішно реалізованих проектів для клієнтів;
— ефективна комунікація: мобільний і десктопний додатки CRM-системи Bitrix24, інтегровані з IP-телефонією від Binotel, мессенджерами WhatsApp, Viber, Telegram, Facebook та ін.;
— комплексність послуг, яка надає можливість закрити всі проблеми в одному місці: бухоблік, трансферне ціноутворення, охорона праці, митно-брокерські послуги, логістика та багато іншого;
— винятковий сервіс, який забезпечує персональний менеджер, щоденна комунікація, щоденний звіт про виконану роботу;
— команда професіоналів, орієнтована, перш за все, на бізнес-вимоги клієнтів, пропонуючи їм конкретні, ефективні і вигідні рішення.

Корпоративна культура

Щодо останньої – за порядковим номером, але першої — за значимістю позиції, то її забезпечують якісний рекрутинг, ефективна система адаптації і навчання, клієнт-орієнтована система мотивації співробітників.
«Будь-яка компанія залежить від людей, які в ній працюють. І ми приділяємо дуже багато уваги найму персоналу — від початкового інтерв’ю до проходження адаптації нових співробітників. Але й після цього наша HR-служба активно працює з персоналом: ми визначаємо і ступінь залучення співробітника в робочий процес, і рівень його щастя в нашій компанії. З цією метою проводимо анонімні опитування, які допомагають керівництву компанії вникати в життя своїх співробітників і вчасно реагувати на проблеми, які у них виникають. Усе це дає позитивний результат і формує корпоративну культуру компанії.
Що таке корпоративна культура? Це єдиний набір звичок, якими живе команда. Саме щоденні звички визначають, як люди поводяться на роботі, як вони спілкуються між собою і з клієнтами, наскільки відповідально підходять до поставлених завдань», — пояснює HR-директор компанії Юлія Йожикова.
Компанія налічує 35 працівників, але, перебуваючи у стадії динамічного розвитку, має потребу в спеціалістах з економічною освітою. Окрім специфічних вимог до конкретної вакансії, компанія дотримується ряду негласних принципів: важливо, щоб кожна нова людина була відповідальною, самостійною у своїх судженнях і діях, здатною приймати рішення, брати ініціативу й аргументовано відстоювати свою позицію. Також цінуються творчі здібності, товариськість, вміння працювати у команді. А головне – бути професіоналом і мати бажання вчитися новому.

Компанія «Симетрія Плюс» пропонує:

— можливості для навчання і професійного зростання;
— гідну систему оплати праці і преміювання;
— комфортні умови праці (зручне робоче місце з необхідними матеріалами, зона відпочинку та їдальня);
— передові ІТ-технології та сучасні засоби комунікації;
— підтримку у вигляді наставництва та оплачуваний період стажування;
— стати невід’ємною частиною дружного колективу;
— розвивати себе та допомагати розвивати бізнес наших клієнтів.

Святкування п’ятої річниці компанії «Симетрія Плюс» стало великим маркетинговим заходом, куди були запрошені діючі та потенційні клієнти, співробітники зі своїми другими половинками.
Саме на таких заходах всі присутні мають змогу обмінятися думками та ідеями щодо розвитку сервісу та перспективних напрямків.